معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان:

برنامه های دهه فجر امسال با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در شبکه شاد برگزار می شود

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد در دهه فجر امسال تمامی برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در فضای شاد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های دهه فجر امسال با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در شبکه شاد برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اشاره به برنامه های متنوع آموزش و پرورش استان در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امسال گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بستر شاد و با ارائه تولیدات دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود.

وی افزود: مرحله دوم راهیان نور مجازی، جشنواره های فرهنگی و ورزشی در فضای پیام رسان شاد برپا می شود. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: زنگ انقلاب با حضور استاندار محترم در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه روز یک شنبه ۱۲ بهمن ۹۹ در یکی از مدارس شهر رشت و در فضای مجازی انجام می شود.

عباسی غریب با اشاره به گرامیداشت مقام شامخ اولین شهید فرهنگی استان _ شهید ابراهیم جعفری _ در دهه فجر امسال اظهار کرد: قرار است با همکاری شهرداری رشت سردیس این شهید والامقام ، که در ۷ دی ۱۳۵۷ به شهادت رسید، در محل شهادتش واقع در خیابان لاکانی نصب شود.

وی با بیان فعالیت ۵ اردوگاه دانش آموزی در استان و برخی مشکلات این واحدها شامل: فرسودگی زیرساخت ها، عدم امکان بهره برداری از فضای اردوگاهها در تمام فصول سال و عدم تخصیص اعتبارات ابلاغی به اردوگاهها جهت توسعه آنها اظهار کرد: براساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان، جذب سرمایه گذار برای اردوگاهها به شکل کلی و جزئی مجاز است و جذب سرمایه گذاری ها با نظارت کامل آموزش و پرورش استان و تصویب شورای آموزش و پرورش مناطق امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار