امام جمعه یزد: مسئولان استان یزد رسیدگی به سیل‌زدگان ابرکوه را تسریع کنند

یزد(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت مسئولان یزد با توجه به سرمای هوا، رسیدگی به سیل‌زدگان ابرکوه را تسریع کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه یزد: مسئولان استان یزد رسیدگی به سیل‌زدگان ابرکوه را تسریع کنند

آیت‌الله محمدرضا ناصری در جلسه پیگیری رسیدگی به سیل‌زدگان ابرکوه ضمن بررسی اقدامات انجام شده پس از جلسه ستاد بحران در شهرستان ابرکوه که اواخر آذرماه برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده، از آن زمان تاکنون اقدام قابل توجهی برای مردم سیل زده انجام نشده است.

وی عنوان کرد: در جلسه ستاد بحران شهرستان ابرکوه که با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، جلسه مصوباتی داشت که صورت‌جلسه شد اما اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهد که برخی دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.
ناصری با اشاره به اینکه دمای هوا در منطقه سیل‌زده فیروزآباد که در کانال باد قرار دارد، در روزهای اخیر به 9- نیز رسیده است، تاکید کرد: مسئولان به سرعت برای انجام تعهدات خود و رسیدگی به مردم اقدام کنند.
امام جمعه یزد از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، مدیریت بحران استانداری یزد، فرمانداری ابرکوه، معاونت عمرانی استانداری یزد و سایر دستگاه‌های دست‌اندرکار رسیدگی به سیل‌زدگان خواست تا به سرعت به امور مردم سیل زده رسیدگی و نیازهای آنها را تامین کنند.
وی تاکید کرد: نه تنها باید به مردمی که در سیل آذرماه دچار مشکلات جدی شدند، رسیدگی شود، بلکه باید اقدامات لازم برای پیشگیری از ورود سیل بعدی به شهر انجام شود که متاسفانه تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.
ناصری با اشاره به اینکه خیران پای کار هستند، تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی نیز باید با هماهنگی بیشتر و استفاده از ظرفیت خیران، انتظارات به حق مردم سیل زده را برآورده کنند.
در این جلسه در زمینه وضعیت سیل‌بندهای ابرکوه، آخرین وضعیت مردم سیل‌زده، ظرفیت خیران، اقدامات انجام شده در منطقه فیروزآباد و اسفندآباد، امکانات سپاه برای کمک رسانی و ... بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار