پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز پرستار

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با صدور پیامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز پرستار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، متن پیام حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان به این شرح است:

بدون شک صحت و سلامتی یکی از ارزشمند ترین نعمات و بزرگترین عطیه الهی برای بشر است، تلاش در جهت تحقق سلامت و تندرستی جامعه و اعتلای رسالت عظیم خدمت رسانی به مردم، از والاترین ارزش های انسانی و دینی محسوب می شود.

پرواضح است که هر اقدامی برای تامین حفظ و ارتقای سلامت جامعه به ویژه در این ایام حساس، بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ ایران اسلامی نگاشته شده و تلاش های صادقانه و جهادگرانه پرستاران در عرصه سلامت ، واژه‌های ایثار و فداکاری را معنای دوباره بخشیده است.

اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار؛ از خدمات موثر و تلاش های ارزنده پرستاران ارجمند در حوزه سلامت، که نقش تعیین کننده ای در راستای گسترش پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و تامین سلامتی جامعه داشته است، صمیمانه قدردانی می کنم.

امید است در سایه الطاف بی منتهای الهی و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و سربلند باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار