تسریع در پیگیری جذب اعتبارات و تکمیل پروژه های جهش تولید

اردبیل(پانا)- استاندار اردبیل عنوان کرد مدیران مرتبط با پروژه های جهش تولید در راستای جذب اعتبارات و تکمیل پروژه ها اقدامات خود را سرعت بخشند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در پیگیری جذب اعتبارات و تکمیل پروژه های جهش تولید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در نشست با مدیران مرتبط با پروژه های جهش تولید تصریح کرد: در وضعیت کنونی که کرونا و تحریم ها وضعیت اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده، باید بیش از گذشته در عمل به وظایف خدمت رسانی تلاش کنیم.

او همدلی و هماهنگی بین دستگاهها برای پیشبرد بهتر کارها را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه دستگاه هایی که در اجرای پروژه ها مرتبط هستند، لازم است با سرعت و همدلی برای سهولت در تکمیل پروژه ها همکاری کنند.

استاندار اردبیل تکمیل پروژه های نیمه تمام را از دیگر اولویت های اقدامات عمرانی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت های اعتباری و قانونی از جمله واگذاری اموال مازاد در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام استفاده شود.

بهنام جو اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از پروژه های ضروری و مورد نیاز مردم از جمله مهم ترین اقداماتی است که باید پیگیری شده و موجب امید آفرینی در مردم شود.

او تکریم سرمایه گذاران و کاهش بیش از پیش بروکراسی های زائد را مورد تاکید قرار داد و گفت: سرمایه گذاری های انجام گرفته در استان موجب رونق اقتصادی و اشتغال می شود و لازم است در جذب سرمایه گذاران تلاش ها بیش از پیش باشد.

استاندار اردبیل همچنین حل مشکلات مردم با توجه به وضعیت کرونایی به صورت غیرحضوری و تلفنی را یادآور شد و خواستار سرعت بخشی به کارهای اداری مردم برای پرهیز از ایجاد ازدحام در ادارات شد.

در این جلسه ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی گزارشی از روند جذب اعتبارات و پروژه های اجرا شده در حوزه کاری خود ارائه کردند.

همچنین مدیران دستگاههای اجرایی از جمله راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و آب منطقه ای مشکلات و موانع جذب اعتبارات و یا فروش اموال مازاد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام را بیان کرده و خواستار پیگیری استاندار اردبیل در مرکز کشور شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار