پرداخت برخط هزینه نسخ الکترونیک دارویی بیماران تامین اجتماعی زنجان

زنجان (پانا) - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، خبر از پرداخت هزینه نسخ الکترونیک داروئی بیماران تامین اجتماعی به صورت برخط داد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت برخط هزینه نسخ الکترونیک دارویی بیماران تامین اجتماعی زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ، علی محمدی با بیان اینکه طرح نسخه الکترونیک در سطح کشور از سوی تامین اجتماعی به لحاظ شیوع کرونا و اجرای برنامه های عملیاتی گسترش یافت گفت: به علت تامین نیاز مالی داروخانه های طرف قرار داد در سطح کشور و ارائه خدمات دارویی به بیمه شدگان این سازمان ، هزینه دارویی نسخ الکترونیکی به صورت برخط پرداخت می شود.

محمدی، در ادامه تصریح کرد: داروخانه‌های طرف قرار داد می بایست به علت محدودیت زمانی ، نسخ الکترونیکی ارائه شده را تا ساعت 24 همانروز در سامانه تکمیل یا حذف کنند تا هزینه آن به حساب داروخانه واریز شود.

او، یادآورشد:داروخانه های طرف قرار داد در سطح استان باید در اسرع وقت شماره شبا از بانک رفاه اخذ و به واحد خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین اجتماعی ارائه کنند.

سازمان تامین اجتماعی آرمان تامین اجتماعی دیجیتال را در سرلوحه امور خویش قرار داده تا مخاطبان این سازمان که بیش از 53 درصد جمعیت کل کشور را در بر دارد بتوانند بصورت الکترونیکی و آنلاین از خدمات این نهاد مردمی بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار