دانشگاه لرستان در بین برترین های رتبه بندی تایمز قرار گرفت

خرم‌آباد(پانا) - رییس دانشگاه لرستان گفت: رتبه بندی موضوعی نظام معتبر بین المللی تایمز منتشر شد و اسم دانشگاه لرستان نیز برای اولین بار در این رتبه بندی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه لرستان در بین برترین های رتبه بندی تایمز قرار گرفت

خسرو عزیزی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: این رتبه بندی شامل اسامی دانشگاه‌های جهان براساس موضوعات مختلف علوم مهندسی، فناوری، علوم پایه، علوم انسانی، علوم زیستی، تجارت و اقتصاد، علوم اجتماعی، آموزش می‌شود.

وی با بیان اینکه رتبه بندی معتبر موضوعی تایمز برای سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام شده است بیان کرد: در موضوعات «علوم پایه» و «مهندسی»، دانشگاه لرستان توانسته است در این فهرست معتبر بین المللی، قرار گیرد.

عزیزی گفت:در رتبه بندی معتبر تایمز، تعداد ۳۷ دانشگاه از ایران به عنوان دانشگاه‌های برتر حوزه (موضوع) علوم پایه معرفی شده‌اند.

وی عنوان کرد:در این رتبه بندی با موضوع علوم پایه، دانشگاه لرستان در لیست دانشگاه‌های ایرانی در رتبه ۷ قرار گرفته است که مربوط به رشته‌های شیمی، زمین شناسی و محیط زیست است.

عزیزی گفت:همچنین در موضوع علوم پایه، در فهرست دانشگاه‌های جهان، دانشگاه لرستان، رتبه جهانی ۵۰۰ _ ۶۰۱ را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد:در این رتبه بندی در موضوع مهندسی و فناوری، با برنامه ریزی ها و تلاش‌های صورت گرفته مدیریتی (به ویژه حوزه پژوهش و فناوری) و کوشش اعضای هیئت علمی، رتبه دانشگاه لرستان در بین ۳۸ دانشگاه ایرانی این فهرست، رتبه ۱۱ است و در سطح دانشگاه‌های جهان، رتبه دانشگاه لرستان در موضوع مهندسی عمران، رتبه ۵۰۰_ ۴۰۱ اعلام شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار