پرونده فیلم سینمایی«مست عشق» در رادیو نمایش باز می شود

تهران (پانا) - جمعه ، نهم آبان ماه ، پرونده فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در برنامه زنده «نمای نقره ای » رادیو نمایش باز می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۴۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پرونده فیلم سینمایی«مست عشق» در رادیو نمایش باز می شود

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، محمدرضا مقدسیان مجری کارشناس «نمای نقره ای» ضمن اعلام این مطلب افزود: در برنامه این هفته به حواشی و اتفاقات پیرامون فیلم سینمایی «مست عشق » به کارگردانی حسن فتحی خواهیم پرداخت .

وی ادامه داد: از آنجا که در آستانه برگزاری جشنواره معتبر بین المللی فیلم کوتاه «تهران » هستیم ، به این جشنواره و نحوه برگزاری آن با توجه به شیوع بیماری کرونا خواهیم پرداخت و در این خصوص با صادق موسوی دبیر جشنواره فیلم کوتاه ومدیرعامل انجمن سینمای جوانان و رامتین شهبازی دبیر نشست های این جشنواره گفت و گو خواهیم کرد.

مقدسیان خاطرنشان کرد: همچنین وضعیت فعلی و آینده سینمای ایران در گفت و گو با فریدون جیرانی کارگردان سینما و مسعود نجفی مدیرروابط عمومی سازمان سینمایی ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

وی در پایان گفت : این هفته در بخش «میز نقد» نمای نقره ای، با حضور پوریا ذوالفقاری منتقد سینما به نقد و بررسی فیلم «روزهای نارنجی» می پردازیم و صادق لواسانی نیز در بخش خبر به بررسی اخبار مهم سینما می پردازد.

برنامه زنده رادیویی « نمای نقره ای» به تهیه کنندگی اسماعیل باستانی و با اجرا و کارشناسی محمدرضا مقدسیان ، جمعه ها ساعت 19:00 تا 21:00 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار