یادواره شهیدان فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز برگزار شد؛

کاظمی: شهید فهمیده با شجاعت و رفتار خود توانست برای همه ما الگو شود

تهران (پانا) - یادواره شهیدان فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز و افتتاحیه یادواره لاله‌های روشن امروز 5شنبه هشتم آبان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی،‌ رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و سایر اقشار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: شهید فهمیده با شجاعت و رفتار خود توانست برای همه ما الگو شود

یادواره شهیدان محمد حسین و داود فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز و افتتاحیه یادواره لاله‌های روشن امروز 8 آبان ماه همزمان با سالروز شهادت بسیجی دانش‌آموز محمد حسین فهمیده بر سر مزار آن شهید و به صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم خانواده شهید، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی صابر ماهانی،‌ رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و سایر اقشار حضور داشتند. این مراسم از طریق کانال معاونت پرورشی و فرهنگی شبکه شاد پخش شد.

علیرضا کاظمی در این مراسم با بیان اینکه شهید فهمیده با شجاعت و رفتار هوشمندانه خود توانست برای همه ما الگو شود گفت: شهید فهمیده شهیدی بود که با قلب کوچک و روح بلند و بزرگش نسبت به دیگر شهیدان متفاوت بود. رفتار هوشمندانه مقام معظم رهبری که یکی از بالاترین نعمات نظام است نیز تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد چیزی که اکنون دشمن تلاش برای جدا کردن جامعه ما از این فرهنگ را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم‌های موثری برداریم زیرا شهیدان حق بسیاری بر گردن ما دارند.

کاظمی بیان کرد: شهید محمد حسین فهمیده همان دانش‌آموز رزمنده‌ای است که امام خمینی (ره) از وی به عنوان رهبر یاد کرد.

وی به نقش مهم الگویی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و اضافه کرد: آشنایی دانش‌آموزان با شهید محمد حسین فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور با نگاه تربیتی - حماسی از محورهای مهمی است که باید به آن توجه بیشتری شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین در سخنان خود عنوان کرد امروزه بالاترین قدرت نظام ما فرهنگ ایثار و شهادت است که باید برای ترویج آن تلاش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار