سرمایه گذاری شستا در حوزه دامپروری استان اردبیل

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل از سرمایه گذاری شستا در زمینه دامپروری دراین استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری شستا در حوزه دامپروری استان اردبیل

اکبر بهنام جو در حاشیه نشست با مدیرعامل شستا برای پیگیری حضور این شرکت در استان گفت: در این نشست آخرین وضعیت واگذاری زمین برای احداث دامداری‌ها بررسی و مقرر شد بعد از تامین زیرساخت‌های برق، گاز، زمین و آب این شرکت در منطقه سرمایه گذاری کند.
اوافزود: در این نشست مقرر شد پنج واحد دامداری شش هزار راسی در کل استان احداث شود.
استاندار اردبیل گفت: تا پایان هفته زمین‌های مورد نیاز برای واگذاری آماده شده و هر شهرستانی مشکلاتش حل شد و موانع برطرف و زمین‌ها آماده واگذاری باشد، سریعا واگذاری را انجام دهد.
بهنام جو با بیان اینکه این شرکت برای احداث سردخانه نیز در استان سرمایه گذاری می‌کند، از انجام مکان یابی در هفته آینده خبر داد.
او به توافق انجام گرفته با این شرکت برای مشارکت در اجرای ۱۸ کیلومتر از جاده کلور - درام در قالب ماده ۵۶، گفت: براساس تاکید مدیرعامل شستا به مدیرعامل شرکت سابی، کار مطالعات تیم مشاور این شرکت آغاز شده و بازدید محلی در حال انجام است.
استاندار اردبیل بیان کرد: قیمت پیشنهادی توسط این تیم استخراج و تا ده روز آینده، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
بهنام جو افزود: برای اجرای این مسیر ۱۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری اولیه شده و و با بازپرداخت آن در طول چهار سال آینده نزدیک ۴۰۰ میلیارد تومان خواهد شد و این پروژه مهم هم به اتمام می‌رسد.
او تصریح کرد: این طرح انجام شده و در صورتیکه ۳۵ کیلومتری که راه و شهرسازی در دست احداث دارد، به اتمام برسد امیدواریم تا سه سال آینده کل محور این طرح با مشخصات فنی مطلوب به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار