کمک بانک‌ها به خرید تجهیزات کمک آموزشی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان سمنان

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خواستار کمک و همکاری بانک‌های استان در فرآیند خرید تجهیزات کمک آموزشی برای دانش ‌آموزان بی ‌بضاعت شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک بانک‌ها به خرید تجهیزات کمک آموزشی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان سمنان

به گزارش ایسنا، علیرضا شریفی‌نژاد ۱۱ مهرماه در جلسه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به والدین ناتوان در خرید تجهیزات کمک آموزشی دانش ‌آموزان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: کرونا ویروس علاوه بر اینکه زندگی اقشار مردم در بخش ‌های اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد، در تحصیل دانش ‌آموزان هم‌ مشکلاتی ایجاد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: انتظار می‌رود که بانک‌های عامل استان سمنان در خرید تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان بی‌ بضاعت با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با دستگاه‌های اجرایی و ستادی مربوط همکاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: با الکترونیکی شدن آموزش‌ها از سوی آموزش و پرورش ، دانش آموزان نیازمند تجهیزات آموزشی هستند که باید برای تامین این تجهیزات برای دانش آموزان بی‌ بضاعت اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تصریح کرد: بانک‌های عامل در قالب اعطای تسهیلات قرض الحسنه به والدینی که توان خرید اقلام آموزشی را ندارند، همکاری کنند.

شریفی نژاد با اشاره به لزوم کمک به دانش آموزان برای ایجاد زیرساخت‌های آموزشی اضافه کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌ سازان جامعه هستند و از هر کمکی که از دست ‌مان بر می‌آید، نباید برای تامین اقلام آموزشی دانش آموزان کوتاهی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار