در مسیر تهران به مقصد بیروت روی داد

تهدید دو جنگنده‌ علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان سوریه

تهران (پانا) - دو جنگنده در حرکتی تحریک آمیز و خطرناک در آسمان سوریه به هواپیمای خطوط ماهان نزدیک شدند. گفته می‌شود این جنگنده‌ها متعلق به رژیم صهیونسیتی یا آمریکا بوده است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تهدید دو جنگنده‌ علیه هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان سوریه

امروز در مسیر پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان از تهران به مقصد بیروت زمانی که این هواپیما در آسمان کشور سوریه بود جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یا آمریکایی در حرکتی تحریک آمیز و خطرناک به هواپیمای خطوط ماهان نزدیک شد.

پس از این اقدام خطرناک جنگنده‌ها، خلبان هواپیمایی مسافری برای جلوگیری از برخورد با جنگنده ارتفاع پرواز را بسرعت کاهش می‌دهد که این امر موجب شد تعدادی از مسافران این پرواز آسیب ببینند.

برخی منابع از اسرائیلی بودن و برخی از آمریکایی بودن این جنگنده‌ها خبر می‌دهند.

گفته شده حال یکی از مصدومان مساعد نیست.طبق گزارش منتشر شده سه مسافر آسیب دیده از شهروندان لبنان هستند و پس از فرود هواپیما در بیروت به بیمارستان منتقل شدند.

نورنیوز نیز در این باره نوشت: «بر اساس اعلام خلبان هواپیمای خطوط هوایی ماهان، دوجنگنده‌ای که پنجشنبه شب این هواپیما را در آسمان سوریه تهدید کرده‌اند، آمریکایی بوده اند.در گفت وگویی که خلبان هواپیمای ماهان با خلبانان این دو جنگنده برای اعلام هشدار رعایت فاصله ایمن داشته است، آنها خود را آمریکایی معرفی کرده اند.

در صورت تأیید نهایی انجام این اقدام از سوی جنگنده های امریکایی انتظار می رود در اولین گام، اقدامات دیپلماتیک و حقوقی به منظور اعلام اعتراض رسمی جمهوری اسلامی نسبت به راهزنی هوایی جنگنده های ارتش تروریست آمریکا و تهدید جان مسافران پرواز مسافری انجام شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار