رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان :

افزایش 41 درصدی تشکیل پرونده های مبارزه با قاچاق کالا و ارزدر استان زنجان

زنجان (پانا) - در سال 98 تعداد پرونده های تشکیل شده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان زنجان از رشد 41درصدی برخوردار بوده است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 41 درصدی تشکیل پرونده های مبارزه با قاچاق کالا و ارزدر استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مهندس ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : در سال گذشته 8 هزار و 366 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک بین ارگانها ، گشت بهداشت و گشت بازرسان حوزه قاچاق سازمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت.

وی تصریح کرد : از این تعداد 267 مورد منجر به تشکیل پرونده گردید که این میزان در مقایسه با سال 97 از رشد 41 درصدی برخوردار بوده است.

فغفوری با اشاره به افزایش 473درصدی ارزش ریالی کشفیات یادآور شد : ارزش ریالی این کشفیات بالغ بر 3 میلیارد و 900 میلیون ریال می باشد.

این مقام مسئول در خصوص عمده کشفیات در بخش های مختلف اظهار داشت : در حوزه دخانیات 146 مورد به ارزش یک میلیارد ریال کشف گردید که این میزان در سال 97 ، 97 مورد به ارزش 500 میلیون ریال بود که از رشد 137 درصدی برخوردار بود.

وی افزود : یکی دیگر از کشفیات صورت گرفته در استان که از رشد بالایی برخوردار بود حوزه آرایشی ، بهداشتی و خوراکی بود به طوری که 92 مورد کشف به ارزش 224 میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 448 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت : در حوزه کشفیات چای 11 مورد به ارزش 131 میلیون ریال بوده و نیز در بخش کشاورزی 12 مورد کشف به ارزش 1 میلیارد ریال صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار