بررسی حادثه کلینیک «سینا» در جلسه امروز شورای شهر تهران

محسن هاشمی: حدود ۳۴ هزار ملک ناایمن در پایتخت وجود دارد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه دستور جلسه امروز شورای شهر تهران تغییر کرده و به موضوع حادثه ناگوار سینا پرداخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
محسن هاشمی: حدود ۳۴ هزار ملک ناایمن در پایتخت وجود دارد

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز جلسه شورای شهر که قرار است به بحث آتش سوزی کلنیک سینا با حضور شهردار تهران پرداخته شود گفت: از شهردار تهران دعوت کردیم و موضوع را بررسی کردیم. امروز دستور جلسه صحن را عوض کردیم و بحث جلسه اولیه صبح هم بحث حادثه ناگوار سینا بود.

او ادامه داد: آقای شهردار قرار است به صحن بیایند و دست اندرکاران هم از وزارت بهداشت دعوت شدند که البته گفتند شاید امروز نیایند. وزارت کار، شهرداری، وزارت بهداشت در این باره مسئول هستند و قرار است نتایج امروز به صحن اعلام شود.

وجود 34 هزار ملک ناایمن در شهر تهران

هاشمی درباره ساختمان‌های نا ایمن تهران گفت: بعد از پلاسکو پایش زیادی در تهران انجام شد و حدود ۳۴ هزار ملک ناایمن تشخیص داده شد که ۲۲۰ ملک ایمن شده و ۳۲۰۰ ملک در حال ایمن سازی هستند و در مورد نزدیک به ۳ هزار ملک اقدام خاصی نکردند.

هاشمی گفت: ما در شورای شهر ضابط قضایی نداریم زمانی می‌توانیم اقدام کنیم که در کمیسیون ماده ۱۰۰ تصمیم‌گیری شود. ضوابط قضایی دراین موارد با وزارت بهداشت و وزارت کار است، ما گزارش نا ایمنی را هم به وزارت بهداشت و وزارت کار می‌دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار