اپراتورهایی که فیلمساز می شوند

تهران (پانا) - سامانه پخش اینترنتی یا فلتفرم اکران باعث شده که تهیه کننده و سرمایه گذاران بسیاری قصد ساخت سریال در شبکه خانگی را داشته باشند و در تازه‌ترین خبر حضور سه اپراتو تلفن همراه برای سرمایه‌گذاری روی چند مجموعه شبکه خانگی قطعی شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اپراتورهایی که فیلمساز می شوند

در شرایطی شبکه نمایش خانگی بین مدیریت وزارت ارشاد و صدا و سیما وضع نامشخصی پیدا کرده، هر روز اخبار تازه‌ایی از تولیدات جدید و علاقه سرمایه‌گذاران برای فعالیت در آن به گوش می‌رسد. در تازه‌ترین این موارد سه اپراتور تلفن همراه قرار است سرمایه‌گذاری روی سریال‌های شبکه خانگی را آغاز کنند.

در تازه ترین خبر از ساخت فیلم یا سریال در شبکه خانگی توافق رامبد جوان با ایرانسل به گوش می رسد، ایرانسل است قصد دارد با همراهی رامبد جوان یک سریال شبکه خانگی تولید کند. پیش از این اعلام شده بود این سریال با حضور پنج خواننده تولید می‌شود.

همچنین فعالیت ایرانسل تنها محدود به سریال‌سازی برای شبکه خانگی نیست و این اپراتور قصد دارد فعالیت سامانه وی او دی اش به نام لنز را با ساخت سریال گسترده‌تر کند.

دومین اپراتوری که قصد ساخت سریال را دارد همراه اول است که چند سال است در این حوزه فعال است و مدتی است در یک سامانه «وی او دی»شریک شده و برای سرمایه‌گذاری روی فصل دوم یکی از سریال‌های پر سر و صدای سال گذشته به توافق رسیدهاست.

رایتل نیز دیگر اپراتوری است که وارد تولید سریال شده است. این اپراتور بعد از تولید یک تاک شو، حالا پیش تولید سریالش را با کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی آغاز کرده است.

حال باید منتظر ماند تا دید آیا این اپراتورها از سازمان سینمایی مجوز خواهند گرفت یا باید از سازمان صداو سیما مجوز بگیرند و این تغییرات باعث می شود قید ساخت مجموعه های خود را در شبکه های خانگی بزنند یا ..... .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار