پرونده حضور سردار آزمون در ناپولی بسته شد؟

تهران (پانا) - یک خرید گران قیمت برای ناپولی به احتمال زیاد می‌تواند پایان تمام خبرهای چند ماه اخیر درباره حضور سردار آزمون در ناپل باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پرونده حضور سردار آزمون در ناپولی بسته شد؟

طی چند ماه اخیر چند رسانه ایتالیایی پوشش گسترده‌ای درباره یک خرید مهم برای ناپولی داده‌ بودند. آنها مدعی شدند سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت روسیه در آستانه پیوستن به این تیم قرار گرفته و حتی رقم پیشنهادی برای صدور رضایت‌نامه سردار هم اعلام شد اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که باید پرونده حضور سردار آزمون در این تیم ایتالیایی بسته دانست.

در حالی که به نظر می‌رسید دریس مرتنس مهاجم بلژیکی قراردادش را با ناپولی تمدید نکند، اما او در ناپل ماند و با تمدید قرارداد خود خیال گتوسو را راحت کرد اما به رغم تمدید قرارداد مرتنس، هنوز امیدها برای پیوستن سردار آزمون به ناپولی وجود داشت که او بتواند زوج مرتنس در خط حمله باشد.

اما ناپولی که اخیرا قهرمان کوپا ایتالیا یا همان جام حذفی هم شده است، در آستانه خریدی جدید قرار گرفته که رسمی شدن آن ممکن است پایان پرونده پیوستن سردار آزمون به این تیم باشد.

هر چند خبر رسمی منتشر نشده است اما یکی از خبرنگاران سایت فرانسوی le10sport که یکی از سایت‌های معتبر این کشور محسوب می‌شود با انتشار خبری مدعی شد که باشگاه ناپولی با ویکتور اوسیمن مهاجم 21 ساله تیم ملی فوتبال نیجریه و باشگاه لیل به توافق رسیده است و قرار است این بازیکن 186 سانتی‌متری با قراردادی پنج ساله ساله و به ارزش 80 میلیون یورو به ناپولی بپیوندد.

اوسیمین که در فصل جاری لیگ یک فرانسه که ناتمام ماند، توانست 13 گل برای تیمش به ثمر برساند، فوتبالش را به صورت حرفه‌ای در سال 2017 از باشگاه وولسبورگ آغاز کرد و سال 2018 به صورت قرضی به شارلوا رفت و سپس تابستان سال 2019 به لیل پیوست.

بدین ترتیب اگر حضور ویکتور اوسیمن در ناپولی قطعی شود، باید پرونده حضور سردار آزمون در این تیم را بسته دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار