نخستین مجلس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه رسما افتتاح شد

تهران (پانا) - نخستین دوره مجلس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با حضورنمایندگان استان‌ها و روسای سازمان در سالن اجتماعات این سازمان در تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین مجلس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه رسما افتتاح شد

اولین مجلس دانش‌آموزان استثنایی کشور صبح امروز سه شنبه ۱۰ تیرماه ۹۹ به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افتتاح شد.

در این مراسم افتتاحیه، که با حضور سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد نمایندگان و روسای ادارات استثنائی شهر تهران، شهرستان‌های استان تهران و استان البرز حضور داشتند و نمایندگان سایر استان‌ها از طریق ویدئوکنفرانس مشارکت کردند.

عظیم عراقی معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور درباره مجلس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه گفت: «بعد از برگزاری انتخابات شوراها در سطح استان‌ها تعداد ۴۳۲۱ دانش‌آموز استثنایی در سراسر کشور به اردوی مشهد مقدس دعوت شدند و از بین آنها یک دانش‌آموز دختر و یک دانش‌آموز پسر از هر استان برای عضویت در مجلس دانش‌آموزان بانیازهای ویژه کشوری انتخاب شدند.»

وی افزود: «همانطور که مطلع هستید دانش‌آموزان استثنایی دو نماینده در مجلس دانش‌آموزی کشور دارند که این دو به عنوان مشاوران رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی فعالیت می‌کنند همچنین نمایندگان استان‌ها نیز به عنوان مشاوران مدیرکل آموزش استثنایی هر استان انتخاب می‌شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار