رئیس اداره مشارکت های مردمی ومدارس غیردولتی کردستان خبر داد:

شرایط ثبت نام و میزان شهریه مدارس غیردولتی استان کردستان اعلام شد

سنندج(پانا)- رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی کردستان در مصاحبه با خبرنگاران صداو سیمای مرکز استان، شرایط و ضوابط ثبت نام و میزان شهریه مدارس غیردولتی استان در سال تحصیلی 1399-1400 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شرایط ثبت نام و میزان شهریه مدارس غیردولتی استان کردستان اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، احمد زارع در مصاحبه با واحد خبر صداوسیمای مرکز استان با اشاره به نحوه ثبت نام در مدارس غیر دولتی گفت: ثبت نام در این مدارس همانند مدارس دولتی انجام می شود و اولیا باید به مدرسه مراجعه کرده و پس از انجام ثبت نام، قرارداد شهریه را امضا کنند.

وی ادامه داد: پس از تنظیم عقد قرارداد، ثبت نام توسط مدیر مدرسه، قرارداد در سامانه مشارکت ها، بارگذاری و یک نسخه از آن به ولی دانش آموز تحویل داده شده و یک نسخه دیگر آن در پرونده دانش آموز نگهداری می شود.

زارع در ادامه به نحوه اخذ شهریه از اولیای دانش آموزان نیز اشاره کرد و گفت: پرداخت شهریه به میزان تمکن مالی اولیا دانش آموز بستگی دارد و اولیایی که تمکن مالی داشته باشند می توانند شهریه مدارس را در همان لحظه ثبت نام واریز کنند و در صورتی که اولیا توانایی مالی نداشته باشند می توانند شهریه را در طول سال تحصیلی و به صورت اقساط پرداخت کنند.

رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی کردستان در ادامه به زمان ثبت نام مدارس غیردولتی نیز اشاره کرد و گفت: زمان ثبت نام در این مدارس در دوره های مختلف تحصیلی همانند ثبت نام مدارس دولتی انجام خواهد شد و چون مدارس دولتی سازو کار متفاوتی دارند اولیای دانش آموزان می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به مدرسه کار ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند.

زارع همچنینن به میزان شهریه پرداختی در مدارس غیر دولتی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه اشل شهریه از طریق بخش غیردولتی وزارت ابلاغ شده است؛ گفت: حداقل شهریه در دوره اول و دوم ابتدایی یک میلیون و 670 هزار تومان و حداکثر شهریه نیز چهار میلیون و 574 هزار تومان خواهد بود.

وی ادامه داد: حداقل شهریه در مدارس دوره اول متوسطه نیز دو میلیون و 548 هزار تومان و حداکثر آن نیز پنج میلیون و 400 هزار تومان است.

به گفته زارع در دوره متوسطه دوم نظری نیز حداقل شهریه سه میلیون و 236 هزار تومان و حداکثر هفت میلیون و 320 هزار تومان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار