در گفت‌وگو با پانا

سپهر حیدری: «پرسپولیس» باید برای سایر مدعیان کلاس آموزشی قهرمان شدن بگذارد؛5 هفته به پایان لیگ قهرمانی قطعی می‌شود

تهران (پانا) - کاپیتان اسبق پرسپولیس که این فصل روی نیمکت تیم امید این باشگاه نشسته بود، معتقد است پرسپولیس در این فصل لیگ برتر 5 هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سپهر حیدری: «پرسپولیس» باید برای سایر مدعیان کلاس آموزشی قهرمان شدن بگذارد؛5 هفته به پایان لیگ قهرمانی قطعی می‌شود

سپهر حیدری در گفت‌وگو با پانا درباره وضع پرسپولیس پیش از شروع مجدد لیگ برتر فوتبال ایران گفت: « شرایط پرسپولیس بسیار خوب است. بازیکنان و کادر فنی به جای آنکه مثل بعضی تیم‌ها همواره در حال مصاحبه با مطبوعات باشند، دنبال آماده کردن خود هستند. هرچند هیچ تیمی در این شرایط صد‌ در ‌صد آماده نیست ولی باز بچه‌های پرسپولیس خیلی حرفه‌ای زیر نظر کادر فنی تمرینات منظم را انجام دادند و در آرامش بر روی بازی‌ها تمرکز کردند طوری که باد 10 امتیاز اختلاف امتیاز آنها را نگرفته است. »

در مجموعه پرسپولیس با وجود در اوج بودن رفتار حرفه‌ای کامل مشاهده می‌شود

وی ادامه داد: « در مجموعه پرسپولیس با وجود در اوج بودن رفتار حرفه‌ای کامل مشاهده شد ولی تیم‌های دیگر هر روز به سوژه‌ای گیر می‌دادند و می‌خواستند ببینند می‌توانند پول بازیکنان را نپردازند؟! خیلی‌ها واقعاً اینگونه بودند و تصمیم داشتند با همان بودجه، فصل بعد را ببندند و کرونا بهانه‌ای برای آنها شده بود. »

عبدالله ویسی نقطه قوت پیکان است

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره دیدار امروز این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: «با آمدن عبدالله ویسی، شرایط پیکان تغییر کرده و تیم متحول شده است. به نظر من نقطه قوت پیکان عبدالله ویسی است، او خیلی خوب می‌داند چطور انگیزه را در تیم تزریق کند. اما مسلماً پرسپولیس پیکان را دست کم نمی‌گیرد. بازیکنان پرسپولیس به‌قدری حرفه‌ای هستند که فریب ته جدولی بودن حریف را نخورند و با قدرت وارد زمین شوند. آنها باور دارند که در برابر پیکان بازی سختی در پیش خواهند داشت. ولی مطمئن هستم پرسپولیس از این آزمون سخت سربلند بیرون می‌آید. »

5 هفته به پایان لیگ پرسپولیس قهرمان می‌شود

وی در ادامه درباره پیش‌بینی‌اش از زمان قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر گفت: « پرسپولیس در دیدارهای باقی مانده غیر از فولاد خوزستان با تیم‌های مدعی بالای جدول بازی ندارد. با توجه به شناختی که از پرسپولیس و سطح کاری تیم دارم و باوجود هوادارانی که پشت تیم هستند، پرسپولیس پنج هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود. تیم‌های صدر جدول همه با هم بازی دارند و تیم‌هایی که در کورس هستند اکثراً امتیاز از دست می‌دهند، پرسپولیس با همه آنها بازی کرده و غیر از استقلال در نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها را برده است، وقتی پرسپولیس می‌برد و آنها نمی‌برند استرس بیشتری به آنها وارد می‌شود بنابراین مطمئن هستم پرسپولیس با اختلاف حداقل 15 امتیاز قهرمان خواهد شد.»

اختلاف امتیاز پرسپولیس بیانگر همه چیز است

مربی تیم امید پرسپولیس در ادامه در واکنش به اظهارنظرهای سال‌های اخیر مبنی بر نقش وزیر ورزش در قهرمانی‌های پرسپولیس گفت: « این حرف‌ها درست نیست، مگر در این چهار سال وزیر برای تیم پرسپولیس در زمین سانتر کرده و خودش گل زده است. وقتی تیمی چهار سال پشت سر هم قهرمان می‌شود مسلماً این شایعه‌های بی‌پایه است. اختلاف امتیازها بیانگر همه چیز هستند و ربطی به وزیر ندارد، وزیر دارد کار خودش را انجام می‌دهد؛ به جاهایی که باید سرکشی کند و می‌‌رود. مجموعه پرسپولیس واقعاً شایسته است و همه رکورد‌ها را جابه‌جا کرده است.»

پرسپولیس باید برای سایر مدعیان کلاس آموزشی قهرمان شدن بگذارد

وی ادامه داد: « مگر می‌شود چهار قهرمانی را به وزیر نسبت داد؟ این شایعه‌ها فقط به خاطر آن است که قهرمانی پرسپولیس را کم اهمیت نشان دهند و ضعف خود را بپوشانند. بهتر است که خودمان تیم‌مان را قوی‌تر ببندیم، برنامه‌ریزی بهتر داشته باشیم و از قهرمانی‌های پرسپولیس درس بگیریم، از پرسپولیس یاد بگیریم که چطور می‌توان قهرمان شد! پرسپولیس باید برای این تیم‌ها کلاس آموزشی بگذارد و راه و روش قهرمانی را به آنها آموزش دهد. بخصوص تیم‌هایی هستند که جام هم ندارند و تاکنون جام نگرفته‌اند اما هر روز صبح بیدار می‌شوند و چیزی مربوط به کرونا می‌گویند تا شاید کاری کنند پرسپولیس این جام را نگیرد. »

از تعطیل شدن لیگ به خاطر کرونا حرف می‌زنند اما کارخانه آنها مشغول است

کاپیتان پرسپولیس در پایان خطاب به این تیم‌ها گفت: « بهتر است به‌ جای اینکه این‌قدر حرف از وزیر ورزش بزنند و تلاش کنند که لیگ برتر تعطیل شود، بررسی کنند که چرا تاکنون جامی نگرفته‌اند؟ صبح بیدار می‌شوند و می‌گویند لیگ را تعطیل کنید مگر می‌شود لیگ را تعطیل کرد؟ تیم‌هایی که بازیکنان کرونایی دارند از فوتبال که نگرفتند مثل مردم عادی گرفته‌اند، از کرونا می‌گویند اما کارخانه‌هایشان را تعطیل نمی‌کنند؟ مگر کارگران جان ندارند و کم ارزش‌تر از فوتبالیست‌ها است؟ هیچ فرقی نمی‌کند همه ما مثل هم هستیم. بنابراین همه این حرف‌ها شعار است و هدف‌شان این است ادامه پول بازیکنان را نپردازند و همین‌طور قهرمان شدن پرسپولیس را نبینند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار