پخش فیلم‌های آلن دلون از شبکه نمایش

تهران (پانا) - چهارشنبه مصادف با سالروز جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران و سرنگونی آن است و شبکه نمایش برای گرامیداشت یاد و خاطره این روز، فیلم سینمایی «ابلیس» را پخش می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پخش فیلم‌های آلن دلون از شبکه نمایش

به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، در کنداکتور تابستانی این هفته شبکه نمایش، طبق روالی که از هفته قبل آغاز شد، پخش فیلم‌های جذاب ویژه تابستان، ژانر منتخب علمی تخیلی، مرور آثار آلن دلون و پخش فیلم‌های جدید از این شبکه ادامه پیدا می‌کند.

چهارشنبه ۱۲ تیرماه مصادف با سالروز جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران و سرنگونی آن است. شبکه نمایش برای گرامیداشت یاد و خاطره این روز، فیلم سینمایی «ابلیس» به کارگردانی احمدرضا درویش را در ساعت ۱۳ همین روز پخش می‌کند.

فیلم‌های ویژه تابستان شبکه نمایش به ترتیب «سه احمق»، «اسب رویاها»، «زندگی حقیر»، «مینوس»، «هتل هونوجی»، «دوست من خرس» و «ناخدا دندان خنجری و گنج لاماراما» هستند که از شنبه ۷ تیرماه تا جمعه ۱۳ تیرماه ساعت ۱۵ پخش می‌شوند.

علاقمندان به ژانر فیلم‌های سینمایی علمی-تخیلی می‌توانند از شنبه ۷ تیرماه تا جمعه ۱۳ تیر ساعت ۱۹ فیلم‌های «هوش مصنوعی»، «کریش ۳»، «جاذبه»، «یاغی یک»، «صاعقه سیاه»، «فولاد خونین» و «تلقین» را در این باکس ببینند.

مرور آثار و فیلم‌های آلن دلون هنرپیشه فرانسوی در بخش صحنه گران از دیگر بخش‌های جدول پخش این هفته شبکه نمایش است. آلن دلون توانسته طی زندگی هنری خود صاحب جوایزی متعددی از جمله نخل طلا و جایزه سزار شود. فیلم‌های «سامورایی»، «عقرب»، «دایره سرخ»، «اسلحه بزرگ»، «سه نفر برای کشتن»، «شوک و ضارب» با بازی این بازیگر، از شنبه ۷ تیرماه تا جمعه ۱۳ تیر در ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در باکس ساعت ۲۳ به ترتیب فیلم‌های «شیدا» محصول ایران در تقارن با روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، «ناشناخته»، «امن»، «تنها یک نفس»، «تالکین»، «عملیات بی نقص» و «استن و اولی» محصول ۲۰۱۸ که داستان واقعی یکی از بزرگترین کمدین های ۲ نفره یعنی لورل و هاردی را روایت می‌کند از شنبه ۷ تا جمعه ۱۳ تیرماه از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

در این باکس، فیلم سینمایی «عملیات بی نقص» ( Extreme job ) محصول ۲۰۱۹ کره به کارگردانی لی بیونگ هیون، پنجشنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۲۳ برای نخستین‌بار از شبکه نمایش پخش خواهد شد. این فیلم داستان گروهی از کارآگاهان باتجربه است که برای سرنگون کردن باندی خلافکار تصمیم می‌گیرند عملیات مخفی خود را از طریق تاسیس یک رستوران پیش ببرند اما هنگامی که رستوران آن‌ها معروف می‌شود، شرایط تغییر می‌کند.

مخاطبان فیلم‌های کلاسیک می‌توانند از شنبه تا جمعه فیلم‌های «ال کندور»، «پسران خیابان پال»، «شاهین مالت»، «زنده باد زاپاتا»، «چارلی واریک»، «انتخاب هابسون» و «پرستار بچه ها» را در ساعت یک بامداد مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار