معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

اجرای فعالیت های تابستانی دانش آموزان به صورت مجازی در بستر شاد

سنندج (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از اجرای فعالیت های تابستانی دانش آموزان به شیوه مجازی و با بهره گیری از بستر شبکه شاد خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای فعالیت های تابستانی دانش آموزان به صورت مجازی در بستر شاد

به گزارش اداره اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: دستورالعمل فعالیت های تابستانی به واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ می شود.

وی به زمان ثبت نام دانش آموزان برای فعالیت های تابستانی نیز اشاره کرد و گفت: هفته اول و دوم تیر ماه جاری، مهلت ثبت نام دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه فعالیت های تابستانی از ۱۵ تیر ماه آغاز و تا ۳۰ مرداد به مدت ۴۵ روز خواهد بود، گفت: ۹۵ درصد فعالیت ها در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد پیش بینی شده است.

نریمانی با بیان اینکه محور فعالیت ها، گرامیداشت سال جهش تولید با شعار هر دانش آموز یک مهارت است؛ گفت: مهارت های ارتباطی معرفتی و هویتی و بصیرتی مهارت های حرفه ای، مهارت های فرهنگی و هنری شادی بخش، مهارت های اقتصادی و اشتغالزایی و مهارت های ورزشی و سلامت، محور های پنجگانه فعالیت های تابستانی امسال است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان هم چنین با بیان اینکه بخشی کوچکی از فعالیت های تابستانی به صورت حضوری پیش بینی شده است، اظهار کرد: در صورت استقبال دانش آموزان ۵ درصد فعالیت ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار