سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه ناحیه سه شیراز خبر داد:

استقبال نوجوانان شیرازی از طرح نشاط معنوی در قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع)

خبرگزاری پانا: سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه ناحیه سه شیراز از استقبال نوجوانان شیرازی از طرح نشاط معنوی در قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام رحیم صفری گرائی با بیان اینکه طرح تابستانی نشاط معنوی در قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس شیراز در حال اجراست، افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی به منظور بهینه سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان و با هدف تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی، دینی، اخلاقی و ارزش های انقلاب اسلامی در جوار ضریح مطهر امامزادگان و بقاع متبركه شهرستان شیراز برگزار می شود.


وی ادامه داد: برنامه ریزی جهت تشكیل كلاس های متنوع فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی در آستان مقدس قدمگاه حضرت عباس شیراز صورت گرفته و این طرح با استقبال بیش از 80 نفر از دانش آموزان نوجوان در این مكان مقدس همراه بوده است.


صفری از برگزاری اردو های فرهنگی وزیارتی جهت نوجوانان و جوانان شركت كننده در این طرح خبر داد و اذعان داشت: انشاالله پس از برگزاری اردوی پایان دوره از دانش آموزان ممتاز با اهدای جوایز تقدیر می شود.


سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه ناحیه سه شیراز در پایان خاطرنشان کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی تا پایان مردادماه در محل قدمگاه حضرت عباس (ع) اجرا می شود و شركت كنندگان در سه مقطع ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان با حضور در كلاس ها از خدمات فرهنگی و مذهبی این طرح بهره مند می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار