معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان:

میزبانی ۴۵ هزار نفری آموزش و پرورش هرمزگان در پایه اول ابتدائی

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت آموزش و پرورش هرمزگان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ میزبان بیش از ۴۵ هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی ۴۵ هزار نفری آموزش و پرورش هرمزگان در پایه اول ابتدائی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، ایرج بیت اللهی با اشاره به سند تحول بنیادین اظهار کرد: برنامه ریزی و تمهید مقدمات برای پوشش کامل دوره آموزش عمومی و برخورداری دانش آموزان از کیفیت مناسب آموزشی از اولویت های مهم و اساسی آموزش و پرورش استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان در بدو ورود به دبستان از یکم خرداد ماه آغاز و تا پایان مرداد ۹۹ ادامه دارد و پیش بینی می شود بیش از ۴۵ هزار دانش آموز پایه اول در مدارس سراسر استان هرمزگان ثبت نام شوند.

بیت الهی ادامه داد: تعداد دانش آموزان پایه اول در سال تحصیلی جاری بیش از ۴۳ هزار و ۶۷۸ نفر است که پوشش صددرصدی دانش آموزان در دوره ابتدایی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش است.

این مسئول تصریح کرد: پوشش تحصیلی دوره ابتدایی در سال تحصیلی جاری ۹۸ درصد است و تعداد ۲۲۷ هزارو ۵۶۱ دانش آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: توسعه عدالت آموزش از طریق افزایش فرصت های برابر و نیز ارتقاء پوشش آموزشی بخشی از سیاست ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی است.

بیت الهی با تاکید بر اینکه آموزش ابتدایی، متولی رسمی آموزش و پرورش در اوان کودکی است افزود: توجه به آموزش و تربیت مطلوب و اثربخش در دوره ابتدایی بسیار ضروری است و آموزگاران کلاس اول، معماران خشت اول تعلیم وتربیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار