پیام رییس سازمان دانش آموزی همدان به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

همدان (پانا) - رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان همدان طی پیامی ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام رییس سازمان دانش آموزی همدان به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

به گزارش سازمان دانش آموزی همدان متن این پیام به این شرح است: سازمان دانش آموزی نهادی تربیتی در بدنه نظام آموزش و پرورش برمبنای سند تحول بنیادین و با فراهم کردن زمینه شکوفایی استعدادها و توانایی‌های دانش آموزان برای رسیدن به رشد و تکامل می‌کوشد.

بی‌شک حضور و مشارکت دانش آموزان به عنوان مهمترین سرمایه کشور در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و همچنین مربیان به عنوان نیروی انسانی متخصص در آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سازمان دانش آموزی با تکیه بر اصل فراهم آوردن بستر رسیدن به حیات طیبه برای دانش آموزان آموزش مهارت های فردی، اجتماعی و زندگی گروهی، برگزاری اردوهای هدفمند و مهارت محور و تربیت نیروی انسانی کارآمد را مدنظر دارد و از این راه برای دستیابی دانش آموزان به فضایل اخلاقی و کمالات انسانی، تقویه روحیه نوع دوستی و تعاون، مشارکت فعالانه و دلسوزانه و ایجاد علاقه به فرهنگ ایرانی اسلامی برنامه ریزی های جامعی دارد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی فرصت را مغتنم شمرده، از پشتیبانی ها و توجه خاص مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان جناب آقای دکتر پورداود نسبت به سازمان تشکر می‌کنم. همچنین از تلاش ها و حضور ارزشمند همکارانم در سازمان دانش آموزی استان، شهرستان‌ها و مناطق، مجلس دانش آموزی، خبرگزاری پانا، مجامع اعضا و مربیان، مدرسان، مربیان، پیشکسوتان و دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان صمیمانه قدرددانی می‌کنم. امیدوارم در پرتو عنایات پروردگار در سایه توجهات امام عصر (عج) با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت تدبیر و امید و اهتمام تمامی مسئولین آموزش و پرورش، گام های استوار در دستیابی به اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار