از کادر درمانی بخش مبارزه با کرونا بیمارستان خلیج فارس بوشهرتجلیل شد

بوشهر(پانا)_ رییس منطقه یازده فدراسیون تنیس روی میز کشور و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از کادر درمانی بخش مبارزه با کرونا بیمارستان خلیج فارس بوشهرتجلیل کرد .

کد مطلب: ۱۰۳۶۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
از کادر درمانی بخش مبارزه با کرونا بیمارستان خلیج فارس بوشهرتجلیل  شد

به گزارش پانا، خلیل شیخیانی روز سه شنبه ۲۶ فروردین در دیدار با کادر پزشکی بخش مبارزه با کرونا بیمارستان خلیج فارس بوشهر بیان کرد : دیروز سربازان وطن در مرزهای کشور با اسلحه برای حفظ کیان ایران بزرگ می جنگیدند و امروز جامعه پزشکی در کشور با ویروس کشنده کرونا مبارزه می کنند. وطن عشقی بی پایان است و ما به شما می بالیم.

شیخیانی افزود: امروز اینجا هستیم در کنار شما و آمده ایم تا از تلاش بی وقفه شما برای نجات ملت از مرگ سپاسگزاری کنیم و بگوییم ما قدردان شما هستیم و شما در هر ضربان قلب ما می تپید‌. امیدوارم جامعه به اهمیت موضوع پی برده باشد و بداند که جامعه پزشکی در راه سلامت مردم خیلی از نخبگانش‌ را از دست داده است.
وی تصریح کرد: از خداوند برای شما و ملت شریف ایران و تمام مردم جهان سلامتی و صلح و آرامش آرزومندم و یقین دارم نام بزرگ شما همیشه در قلب ما به یادگار می ماند و روزی که ما بر کرونا پیروز شویم شما با سرود ملی ایران، جهان را به عشق و دوستی دعوت خواهید کرد.
در پایان این دیدار شیخیانی از رئیس بیمارستان خلیج فارس بوشهر و پزشکان و پرستاران و کادر خدماتی بخش مبارزه با کرونا تجلیل به عمل آورد.

در این دیدار رضا دوان علامه از جانبازان دفاع مقدس و رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان بوشهر نیز حضور داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار