استاندار قم: نظارت برمشاغل مختلف در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی

قم (پانا) - استاندار قم از نظارت برمشاغل مختلف در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: نظارت برمشاغل مختلف در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست رئیس محترم جمهور در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز قم طی سخنانی با اشاره به بحث های صورت گرفته در این جلسه در رابطه با طرح فاصله گذاری هوشمند گفت: همراهی مردم مهمترین رکن در اجرای این طرح است.

استاندار قم با بیان اینکه در خصوص بازگشایی مشاغل کم خطر مجوزهایی از سوی دولت صادر شده است افزود: اصنافی که دارای شرایط بازگشایی هستند بایستی در سامانه ی وزارت بهداشت ثبت نام نموده و مجوز لازم را کسب کنند.

وی با بیان اینکه طی هفته ی جاری به کسبه فرصت داده می شود تا در این سامانه ثبت نام کنند ادامه داد: مشاغل مختلف در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مورد ارزیابی و نظارت قرار می گیرند.

سرمست با تاکید به تداوم تعطیلی مشاغل پرخطر خاطرنشان کرد: در جلسات آتی در مورد این مشاغل بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

سرمست خاطرنشان کرد: در خصوص حمل و نقل نیز وسایط نقلیه عمومی بایستی به صورت مداوم ضدعفونی شده و مراقبت های لازم برای رعایت فاصله مسافرین و موارد بهداشتی از سوی ناوگان حمل و نقل صورت پذیرد.

وی همچنین با بیان اینکه وزارت بهداشت در برنامه های خود نسبت به تست افراد و ادامه ی طرح بسیج ملی اقدام خواهد کرد تصریح کرد: افراد مبتلا و در معرض، بر اساس این طرح مشخص خواهند شد و این امر موجب تضمین تردد ایمن سایر شهروندان خواهد بود.

استاندار قم همچنین از تمدید سه ماهه تا شش ماهه نگهداری معتادین متجاهر در مراکز نگهداری خبر داد و در پایان تاکید نمود : مصوبه قبلی ستاد در رابطه ممنوعیت افراد غیر بومی و غیر ساکن به شهر قم همچنان تا پایان ماه جاری اعمال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار