پیدا شدن جوانان گم شده در ارتفاعات طارم توسط نیروهای هلال احمر

زنجان (پانا) - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد پس از 6 ساعت تلاش و جست و جو این سه جوان که مسیر خود را در ارتفاعات طارم گم کرده بودند، پیدا شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیدا شدن جوانان گم شده در ارتفاعات طارم توسط نیروهای هلال احمر

به گرارش فارس، غفور آقاجانلو صبح امروز در جمع خبرنگاران از پیدا شدن جوانان طارمی در ارتفاعات این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این جوانان برای پباده‌روی از منزل خارج شده بودند که مسیر را گم می‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: سه جوان طارمی روز جمعه به منظور پیاده‌روی عازم ارتفاعات شهرستان طارم شده بودند که پس از طی مسیر در راه بازگشت به دلیل مه غلیظ و کاهش دید افقی مسیر را گم می‌کنند.

وی ساعت اعلام مفقودی جوانان به هلال احمر استان زنجان را 23 و 30 دقیقه اعلام و تصریح کرد: این مفقودی توسط فرمانداری اعلام شد.

آقاجانلو افزود: دو تیم عملیات امداد و نجات شهرستان طارم بعد از دریافت خبر مفقودی به ارتفاعات روستای سرخ آباد اعزام و پس از 6 ساعت تلاش بی‌وقفه و جست و جو این جوانان مفقود شده را ساعت 5:30 صبح امروز پیدا کردند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: تیم‌های عملیات امداد و نجات هلال احمر این جوانان را در 50 کیلومتری ارتفاعات روستای سرخ آباد پیدا کردند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات با شماره ۱۱۲ امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار