تمهیدات پلیس آذربایجان‌شرقی در روز طبیعت

تبریز(پانا) - پلیس آذربایجان شرقی در انجام وظایف و ماموریت های سازمانی در طرح کاهش زنجیره کرونا به ویژه در روز 13 فروردین، قاطعیت دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات پلیس آذربایجان‌شرقی در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان با بیان این مطلب گفت: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از هشتم فروردین تا پایان روز ۲۰ فروردین ماه هرگونه تجمع ممنوع است.
سرهنگ هاشم شعفی افزود: با توجه به شرایط و وضعیت جامعه امسال در روز طبیعت تمامی تفرجگاهها ، بوستان ها و پارک های داخل شهرها و بیرون شهر ها تعطیل هستند و از ورود گردشگران با توجه به هشدارهای پزشکی و بهداشتی جلوگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان عزیز است و پلیس استان، در اجرای این طرح با قاطعیت عمل خواهد کرد .
سرهنگ شعفی افزود: مهمترین اولویت پلیس استان در ماموریت نوروزی ۹۹ پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت است که با تلاش و جدیت زیاد و با اجرای صحیح طرح های انتظامی در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.
معاون اجتماعی پلیس استان از شهروندان درخواست کرد: هشدارها و توصیه های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با در خانه ماندن خود و خانواده در روز طبیعت، سهم مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار