هیچ نشتی و نشست در سازه‌های مترو قم رخ نداده است

قم (پانا) - معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری قم گفت، در بازدید از ایستگاه مترو میدان کشاورز مشخص شد که هیچگونه تخریب، نشست و نشتی در سازه‌های مترو رخ نداده است و در محل فرونشست، ترکیدگی لوله 110 آب شیرین، فاضلاب 600 و 300 قابل مشاهده است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
هیچ نشتی و نشست در سازه‌های مترو قم رخ نداده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، سید صدرا قاسمی با اشاره به حادثه بامداد امروز و نشست زمین و سقوط دو دستگاه خودرو در آن اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه سه تن از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند که به بازماندگان ایشان تسلیت می‌گوییم.
وی با تاکید بر اینکه در پی این اتفاق، بازدید صبح امروز از داخل ایستگاه مترو و دسترسی‌های آن با حضور کارشناسان ایمنی و پیمانکار انجام شد تصریح کرد: در این بازدید مشخص شد که هیچگونه تخریب، نشست و نشتی در سازه‌های مترو رخ نداده است.
معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری قم با اذعان به اینکه کلیه سازه‌های مترو به صورت دائمی کار شده و لاینینگ آنها هم انجام شده و آخرین مراحل عمرانی به بیش از دو ماه گذشته برمی‌گردد گفت: نشست زمین در نزدیکی میدان و دوربرگردان بلوار کشاورز شمالی رخ داده که بیش از هفت متر با سازه‌های مترو فاصله دارد.
وی با بیان اینکه در بازدید شب گذشته پیمانکار از سازه‌های مترو قبل از نشست زمین هیچ‌گونه نشتی و نشست در این سازه‌ها مشاهده نشده است اضافه کرد: در حال حاضر در محل فرونشست، ترکیدگی لوله ۱۱۰ آب شیرین، فاضلاب ۶۰۰ و ۳۰۰ قابل مشاهده است که علت اصلی باید توسط کارشناسان ذی‌صلاح مشخص شده و علت حادثه به صورت متقن اعلام شود.
سید صدرا قاسمی خاطرنشان کرد: کارشناسان رسمی دادگستری به زودی از محل حادثه بازدید کرده و دلیل اصلی آن اعلام خواهد شد، پس امیدواریم که هیچ‌کس پیش از اعلام رسمی دلائل حادثه پیش‌داوری نکرده و اقدام به فضاسازی رسانه‌ای و توجیه مسائل نکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار