ثبت نام بیش از ۵۷۰ هزار نفر در آزمون ورودی کارشناسی ارشد۹۹

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که بنابر آمار به دست آمده جمعا ۵۷۳ هزارو ۷۵۰ نفر در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت نام کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از ۵۷۰ هزار نفر در آزمون ورودی کارشناسی ارشد۹۹

حسین توکلی درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان در مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ به پانا گفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور نشده بودند، ترتیبی اتخاذ گردید تا این دسته از داوطلبان بتوانند از روز دوشنبه چهاردهم بهمن ماه سال ۹۸ لغایت تا پایان روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه‌های منتشره این سازمان در صورت واجد الشرایط بودن، برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس آمار اولیه گزارش شده در مهلت مجدد ثبت نام تعداد ۹۲ هزار و ۶۷۳ داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند. بدیهی است که آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد. نظر به اینکه در مرحله اول ثبت نام تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ نفر ثبت نام کرده بودند بنابراین آمار ثبت نام داوطلبان در آزمون ورودی کارشناسی سال ۹۹ جمعا ۵۷۳ هزارو ۷۵۰ نفر خواهد بود. آماری نهایی ثبت نام کنندگان متعاقبان اعلام خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار