عیادت شهردار همدان از حادثه دیدگان انفجار کپسول در کارگاه + تصویر

همدان (پانا) - شهردار همدان به همراه مدیر منطقه ٣ شهرداری با حضور در بیمارستان بعثت ضمن دیدار و دلجویی از مصدومان انفجار کپسول در کارگاه پروژه کف سازی محوطه سرگذر درگفت و گو با پزشکان معالج در جریان آخرین مراحل و وضعیت درمانی آن ها قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
عیادت شهردار همدان از حادثه دیدگان انفجار کپسول در کارگاه + تصویر

عباس صوفی در حاشیه این بازدید، روند رسیدگی به بیماران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه سازمان آتش نشانی و اورژانس با آمادگی کامل و به سرعت اقدامات لازم برای انتقال مصدومان را انجام دادند.
مسئول بخش سوختگی بیمارستان بعثت نیز گفت: مهم ترین مشکلات مصدومان سوختگی های سطحی هستند که تا کنون به خوبی مدیریت شده اند.

حبیبی تصریح کرد: گاهی اوقات بیماران در ساعات اولیه پس از حادثه، به حل مشکلات روحی بیش از خدمات درمانی نیازمند هستند تا از بحران به سلامت عبور کنند.
او افزود: تعدادی از آسیب دیدگان به صورت سرپایی درمان و تعدادی نیز بستری و به تدریج روند درمان آنها در حال پیگیری است.
در ادامه شهردار همدان ضمن قدردانی از کادر پزشکی بیمارستان گفت: خوشبختانه اغلب بیماران به سرعت تعیین تکلیف شده اند و امیداوریم با تکمیل روند درمان، مابقی آسیب دیدگان هم به زودی به جمع خانواده خود بازگردند.
مدیر منطقه ٣ شهرداری نیز گفت: بنده به محض اطلاع از وقوع این اتفاق در محل حادثه حاضر و پس از اتفاء حریق توسط آتش نشانی و انتقال مصدومان توسط اورژانس، به بیمارستان مراجعه کردم و از نزدیک جویای حال مصدومان شدم که خوشبختانه از ۱۲ نفر آسیب دیده تعدادی به صورت سرپایی درمان و مابقی نیز در بخش سوختگی بستری هستند و حال عمومی آن ها خوب است.
فیضی منش حضور به موقع عوامل آتش نشانی، اورژانس، پلیس و همچنین کادر متعهد بیمارستان بعثت را در روند بهبودی مصدومان مؤثر دانست.

او با بیان این که پروژه سنگ فرش محوطه سرگذر جهت بهبود وضعیت عبور و مرور و مناسب سازی معابر در حال انجام است، گفت: در این پروژه پیمان کار، سرپرست کارگاه، ناظر مقیم و ناظر عالیه به صورت مستمر و دائم در محل پروژه حضور دارند، اما متأسفانه این حادثه در محل استراحت و رختکن اتفاق افتاد.

فیضی منش تصریح کرد: شهرداری به صورت مداوم تا درمان نهایی در کنار مصدومان خواهد بود.
در این حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ عصر روز سه شنبه اتفاق افتاد، کانکس مربوط به رختکن کارگران پیمان کار پروژه کف سازی محوطه سرگذر به دلیل نشت گاز پیک نیک دچار حریق شد و باعث صدمه دیدن ۳ نفر از کارگران پروژه و ۹ نفر از شهروندان همدانی شد که با حضور به موقع آتش نشانی اتفا حریق انجام و مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان بعثت منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار