جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا: اغلب روستاهای سیل زده از حالت بحرانی خارج شده‌اند

تهران (پانا) - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه تاکنون مشکل خاص امنیتی پیش نیامده و همه همکاران در حد توان در تلاشند تا به مردم سیل زده منطقه امدادرسانی کنند، گفت اغلب روستاها از حالت بحرانی خارج شده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا: اغلب روستاهای سیل زده از حالت بحرانی خارج شده‌اند

به گزارش سایت پلیس، سردار محمد شرفی که در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان در خصوص این سفر، اظهارکرد: آب در مناطق سیل زده فروکش کرده و اغلب روستاها از حالت بحرانی خارج شده اند، هر چند همچنان در بعضی نقاط راه ها مسدود و امدادرسانی فقط از طریق بالگرد امکان پذیر است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطر نشان کرد: در این سفر شاهدیم همکاران ما با هر نوع وسیله و امکاناتی که دارند به مردم سیل زده امدادرسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مباحث اصلی در مواقع بروز بحران موضوع تامین امنیت بوده، گفت: خوشبختانه منطقه از این بابت در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و مشکل امنیتی خاصی گزارش نشده است.

سردار شرفی با بیان اینکه موضوع مهم دیگر در شرایط بحران بحث برطرف کردن گره های ترافیکی است تا کاروان های امدادرسان بتوانند در سریع ترین زمان ممکن خود را به مناطق مورد نظر برسانند، گفت: از این بابت نیز با تلاش همکاران مشکل خاصی گزارش نشده و تردد خودروهای امداد رسان در جریان است و امیدواریم با توجه به شرایط جوی بتوانیم این شرایط را پایدار نگه داریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه مبحث مهم دیگر در زمان وقوع سیل موضوع امدادرسانی به مردم منطقه است، عنوان کرد: در این مورد نیز بر اساس مشاهدات، تمام همکاران درگیر تسهیل در امر امدادرسانی به مردم سیل زده هستند و با تمام امکانات در اختیار در صدد رفع مشکلات هموطنان سیل زده می باشند.

وی با اشاره به اینکه از موضوعات مهم در این گونه شرایط تعامل دستگاه‌ها برای امدادرسانی به موقع به مردم حادثه دیده می‌باشد، گفت: الحمدلله تاکنون مشکل خاص امنیتی مشاهده نشده و همه در حد توان در تلاشند تا به هموطنان عزیز در این منطقه امدادرسانی کنند.

سردار شرفی یادآور شد: البته در بعضی روستاها به دلیل بسته شدن راه‌ها سوخت رسانی انجام نشده و مردم نتوانسته اند از وسائط نقلیه شخصی خود برای تردد استفاده کنند که امیدواریم با تلاش دستگاه های امدادرسان و خدماتی هرچه سریع تر جاده سازی ها انجام شود تا این مشکل نیز برطرف و شاهد باز شدن راه ها شویم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به برخی روستاهایی که پیش از وقوع سیل دارای آب لوله کشی نبوده و مردم از آب چاه برای امور خود استفاده می‌کردند، اشاره کرد و افزود: در این مناطق به دلیل وقوع سیل زیرساخت ها مانند چاه آب از بین رفته یا غیر قابل استفاده شده و مردم از این بابت دچار مشکل هستند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار شرفی در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاء الله با حضور نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نیروی انتظامی در کنار دستگاه های امداد رسان و خدماتی، شاهد این باشیم که هر چه سریع تر مشکلات برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار