بهره برداری از سه نگارخانه تا سال آینده در استان یزد

یزد(پانا)- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: سه نگارخانه ویژه تا سال آینده در یزد افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از سه نگارخانه تا سال آینده در استان یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: سه نگاره خانه با معماری متفاوت و بی نظیر در دنیا تا سال آینده در یزد راه اندازی می‌شود.

او افزود: دو آب انبار گلشن و حسینیه وقت الساعت با تغییر معماری و سبک داخلی به نگارخانه‌ی تبدیل می‌شود هم چنین در بلوار فلسطین نگارخانه ویژه‌ای تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: این امر علاوه بر ترمیم آب انبار‌ها آن‌ها را به محیط فرهنگی تبدیل می کند.

او تصریح کرد: امسال سیزده میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ساخت و تجهیز فضا‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هزینه شده است.

ملازینلی ادامه داد: مرمت و بازسازی فرهنگسرای شهرداری واقع در بلوار شهید صدوقی با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال، مرمت فرهنگ سرای شهید حسن پور محره سیفت الدین رضا، ساخت فرهنگ سرای قرآن و عترت جنب پمپ بنزین روحانیون و تکمیل باغ فخار در بلوار مدرس به عندان فرهنگ سرای ویژه کودک و نوجوان از جمله اقدامات فرهنگی این سازمان در حوزه فرهنگی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون مرمت و بهسازی سالن ورزشی وحدت واقع در محله سیدگلسرخ، ساخت زمین درون محله‌ای واقع در محله شاه ابوالقاسم و ساخت خانه ورزش محله محمود آباد انجام شده است.

ملازینلی افزود: اولین سمینای روباز استان هم تا ابتدای سال آینده جنب پارک بزرگ شهر به بهره برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار